Tröttis

Vaknade för inte så längesen, är fortfarande hur trött som helst! Jag fattar inte men jag har verkligen fått svårt att sova. Igår försökte jag med att ligga helt still och vägra öppna ögonen oavsett vad obekvämt jag låg bara för att jag var tvungen att somna men nej, det funkade inte. Sen provade jag att läsa lite grann men det funkade inte heller. Sen var ag påväg att lägga mig på soffan så att jag inte skulle hålla Fredrik vaken och då, då jävlar somnade jag.. Så om ni tycker att jag har sovit länge inatt så har ni fel för klockan var typ fyra när jag somnade!

Har redan hunnit ringt försäkringsbolaget och kollat så att Fredrik är försäkrad när han åker nästa torsdag, och ringt och kollat med flygstolen.se så att Fredrik och Niclas verkligen kommer iväg :P Det senare väntar jag fortfarande på svar om.

Idag ska jag ner på stan och fika med Karin, kan inte fatta att hon redan ska flytta härifrån! Hon kom ju nyss hem och vi har knappt hunnit träffas alls! Meen, det är iofs inte alltför långt till Stockholm :) Ska bli mysigt med en fika iaf, skönt att komma ut ur lägenheten för jag håller på att bli galen! Är fortfarande inte helt frisk, snuvig och knepig i halsen.. Så fruktansvärt trist, jag vill börja träna igen nu! Anna G har ju börjat på MåBättre och inte på små vis heller :P Hon har ju redan gått förbi mig!

Ska skriva ut en studieplan och fylla i så jag kan skicka in papprena om att plugga upp betyg, måste nog hinna skicka dom den här veckan tror jag.. Studievägledaren hade ju faktiskt svarat igår när jag kom hem från promenaden så han hade väl bara annat att göra innan. Ska ner på hotellet också på ytterligare ett möte, sen är det meningen att jag ska ha koll på allt :P

Nej, nu vill jag ha frukost, sen blir det dusch och kanske en promenad ner på stan?

Kommentarer
Postat av: Losan

Tjusig blogg du har!

Kika gärna in på min också! (:

2009-01-08 @ 13:44:27
URL: http://losan.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0