Tröttis

Väcktes av Sara tio över sju imorse, jag började klockan sju = PANIK!! Stressade som fan och tog mig från sovläge till jobbläge på femton minuter :P Är trött som ett as nu..

Jobbade förmiddag i receptionen, var till gymmet och körde en halvtimme kondition, tillbaks och jobbade tre timmar på en middagsservering och sen tillbaka till gymmet för att köra biceps med Daniel. Kan ni förstå att jag är trött? Ska mysa ihop mig i soffan med favoritfilten och en disneyfilm :)

Imorgon blir det ungefär samma stress. Först brandkurs mellan åtta och typ två, sen två timmars rast där jag KANSKE ska klämma in ett träningspass och sen ungefär åtta timmar i baren :P Nej, sånna här dagar klarar man bara av ett fåtal av i månaden..

Förresten, är inte så nervös över tatueringen längre, blir mer och mer säker för var dag som går! Mamma var tveksam men hon tvekar på grund av det som gör mig säker så vi är nog rätt så olika.. Fast, hon är ju jävligt anti tatueringar faktiskt. Min mami!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0