Träningsvärk ja tack!

Känns utan tvekan att jag var på afron igår, fasikens vilken träningsvärk jag har i ryggen! Och jag vill inte ens veta hur det kommer bli imorgon, Daniel körde hårt med mig på gymmet! Fy fasikens! Men men, nu har jag ju ett mål så nu är det bara att köra på. Imorgon blir det dubbla pass, motion mitt på dagen och sen nacke och biceps på kvällen :)

Jo, Tina undrade hur jag kunde få tid så fort och jag fick tiden på True Heart Tattoo här i Ludvika, men det är inte Byman som tatuerar utan tjejen som han har anställt. Det går även en kille där som lärling tror jag som också ska vara sjukt bra som inte har lika långa väntetider som Byman. Man får ju lite på att Byman bara tar in personer som han litar på fullständigt, det är ju trots allt han som har huvudansvaret i slutändan!

Ännu en dag på jobbet avklarad, nu är det bara två kvar sen är det helg :) Blir bara fyra arbetsdagar den här veckan men imorgon och fredag blir det ett helt pass + ett halvt pass på kvällen så det blir nog timmar så jag klarar mig..

Fick hjälp av Daniel idag att sätta upp taklampan så nu kan ajg inte skylla på att jag inte ser nåt för att slippa städa, måste dammsuga nu innan klockan slår tio!

Kommentarer
Postat av: Tina

Okej, då vet jag :) då kanske det blir ett litet besök för mig oxå inom en snar framtid :)

2009-01-21 @ 23:01:00
URL: http://tinasoderlund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0