Tillägg..

Jo, eftersom att faster ifrågasatte morgondagens resrutt över Avesta ska jag förklara precis hur det ligger till:

Jag ringer och kollar med min kära far om det går bra att jag kör Fredrik och Niclas till Arlanda i minibussen så att jag och Anna kan svänga förbi IKEA på vägen hem för att införskaffa vissa möbler and what not. En dag senare (läs idag!) ringer min mami upp frågar mig om en tjänst. Det lät ungefär såhär: "Jo du Camilla jag tänkte bara att ni skulle väl kunna lämna in en tvättmaskin åt oss i Avesta imorgon påväg till Arlanda?" Jag, som känner Fredrik och vet att han inte tycker om sånna här "småsaker" som min familj brukar envisas med att göra när det egentligen itne finns tid, försöker nästla mig ur det hela men jag är helt enkelt för snäll mot mamsen.

Så, därför ska vi åka över Avesta imorgon. Mamma försöker dessutom övertyga oss om att det tar ungefär lika lång tid att åka över Avesta till Arlanda som att åka över Västerås. B-shit..

Nu ska jag kolla lipstick jungle och sen blir det natten :)

Kommentarer
Postat av: Faster

Ja, det skulle jag ju egentligen kunnat räkna ut-när du säjer det.

2009-01-16 @ 15:55:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0