Sömnproblem och tidiga jobbmorgnar!

Fattar inte att det ska vara så svårt att somna! Någon som har några tips? Låg och vände och vred på mig tills klockan var 3-4 på morgonen och jag började jobba sju imorse! Så, nu sitter jag här på jobbet och skulle behöva tändstickor till ögonen och tröttfryser som en gris! Det är knepigt för jag har sovit dåligt ända sedan min förkylning började, nu är den typ över så det borde väl sömnproblemen också vara?

Mm så nu sitter jag iaf här och kollar runt på varenda blogg jag kan komma på (ja jag inte bara skriver, jag läser också!) och undviker sidor där jag kan bränna min kommande lön i förväg.. Fick ett positivt lönebesked och då brukar alltid dessa tankar om "belöning" dyka upp i huvudet. "Men, förtjänar inte jag ett par nya sandaletter mitt i vintern nu när jag bevisligen har varit duktig och slitit?" Ibland är jag faktiskt lite dum i huvudet..

Igårkväll hände det inte så mkt spännande. Min granne försökte bjuda på vin men det där med vin är inte riktigt min grej. Nej, slutade med att jag skjutsade ner han och hans sällskap på stan. Fick ju köra BMW, så det var värt det! Den är iofs typ tio år gammal och inte skitfräsch men men, man kan ju vara snäll fastän att det inte är jul! Kände mig förresten jävligt blond när jag kom tillbaka till Högberget och skulle låsa bilen. Jag vet att Andreas visade mig vilken knapp det var man låste med men jag, som vet ALLT om bilar, ignorerade totalt och ville fixa själv. Det var ju dumt för sen stod jag där på gatan och fixade inte att låsa bilen! Lyckades däremot öppna skuffen typ fem gånger :P

Ja och sen blev det bara Lipstick Jungle och försök till sömn.

Längtar tills ikväll, jäklarns vilket party det ska bli :) Hittade outfiten också, löste sig med BH'n till slut.. Vem hade kunnat tro att vi har samma storlek?! Ni får bilder ikväll. Inte på BH'n alltså men på outfiten. Tror jag. Om det blir som jag har tänkt mig!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0