Snart så

Nu är det inte långt kvar på den här jobbdagen, och tacka fan för det! Har varit skit tråkigt! Och en massa män ifrån Nigeria som pratar dålig engelska men som promt ska prata utbildning och grejer, sägar bara det.. Jag håller för övrigt på att dö av tristess.. Kanske ska redogöra för gårdagen innan jag åker ut till Snöån för att sova med Anna :)

Började drickandet vid fyra ungefär när jag konstaterade att jag behövde lite städinspiration. Daniel kikade förbi så vi drack varsin cider och diskuterade livet :) Som för övrigt är lite uppochner just nu men det måste ju vara det ibland också.. När han gick hem var det iaf dags att börja med lasagnen (som jag hade tänkt göra vid typ tio på förmiddagen men då åkte jag ut till snöån och käkade frukost :P). Den blev jätte god men kanske lite lite vattning. Det är lite krångligt att få lasagne perfekt men den smakade ju bra iaf..

Ja sen kom Sabine och Emelie förbi och jag hoppade in i duschen. När jag kom ut därifrån hade de gjort i ordning min inflyttningspresent. Vet ni vad sötnötarna hade gjort?! Köpt två jätte fina guldfiskar och akvarium och hela paketet!! Nu behöver jag aldrig vara själv längre! Sabine sminkade mig också, alltid kul att bli lite omhändertagen :) Sen var festen i full gång. Vi började med lasagnen och drack en gemensam välkomstdrink (nej jag vet, det var INTE gott!) och sen var festen i full gång.

Jag fick ju tyvärr äta upp allt som jag och Karl Anton diskuterade på fredags kvällen men det var ju iofs han och Martins fel. Jag hävdar bestämt att sakén förstörde min kväll :) Fast alltså, jag är inte otacksam! Nästan hela flaskan gick ju åt :P Fick iaf erkänna mig svag och säga att ja, jag var aspackad igår och gjorde allting fel :P Nej nu är klockan tio, fortsätter imorgon!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0