Snart lunch!

Ska ju försöka mig på det här med att äta tre ordentliga mål mat om dagen så jag har tagit lite inspiration av Anna och ska äta lunch klockan ett :) Det börjar faktiskt kurra lite i magen.. Var ju tur att Pelle kom in och skulle ut med lite mat idag så jag kunde sno en portion för annars hade mina planer på bättre matvanor redan gått i graven! Jag var ju duktig igår och gjorde extra mycket lunch så att jag skulle ha idag också men jag var så trött imorse så jag glömde matlådan :P

Nu har jag iaf kläckt bomben för mamma så nu kan jag lika gärna göra det för er också;
Jag ska tatuera mig! Äntligen!! Har en text som jag ska tatuera in mellan skuldrorna lite nedanför nacken som passar mig jävligt bra om jag får säga det själv: "Jag skall finna en väg eller skapa en egen". Jag har diskuterat den här texten med rätt så många och det finns tydligen väldigt många olika tolkningar på den, men för mig står den för styrka. Ungefär som att oavsett vad jag har gått igenom i livet så har jag hittat en väg och tagit mig vidare på egen hand, genom att tro på mig själv. Och så kommer jag göra i fortsättningen också! Jag ska försöka lägga in en bild senare på hur jag har tänkt mig att den ska se ut!

Tror det kommer bli skitbra, men mami var nog lite skeptisk :P Ska försöka hinna in tvärs över gatan och boka en tid imorgon!

Nej, nu är det lunch och bara två timmar kvar av denna arbetsdag! Ikväll blir det flytt för hela slanten, har lovat lasagne till Emelie så vi får se vad det blir :)


Kommentarer
Postat av: karin

Visst är det Fredrik på bilden från nyår. Men jag föredrar att kalla honom Dansken :)

2009-01-18 @ 17:22:12
URL: http://karinhjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0