Shit shit shit!

Debuten gick skitbra, sov som en bebis hela natten :) Hade tänkt vara extremt hurtig och gå till gymmet INNAN jobbet men det blev en promenad till gamla lägenheten för jag hde varken smink eller p-piller med mig hit till nya.. Bra planering som vanligt.. Jaja, fick ju en promenad på nästan en halvtimme :)

Gick bra på jobbet idag, lugnt som en filbunke skulle jag vilja säga! Fast jag fick en hel del gjort, nu blir U stolt :) Eller nej, har inte gjort nåt speciellt så men jag har faktiskt jobbat!

Var dessutom tvärs över gatan och bokade tid för tatuering idag! Var så nervös så Sofie fick bli med. Tjejen bakom disken kollade på min tatuering och frågade om jag ville ha en återbudstid dom fått imorgon och i samma ögonblick kom paniken! Alltså missförstå mig inte, jag vill verkligen verkligen göra den här tatueringen men jag är ju så sjukt rädd för smärta och nålar och allt vad sån skit heter! Fattar inte vad jag har gett mig in på! Beslöt mig iaf för att ta en tid nästa vecka så på onsdag klockan ett smäller det! Fan fan fan!! Vill att pappa ska bli med och hålla handen! Ja, hade inte Sofie varit med så hade jag antagligen bokat först i februari.. Så, nu ska jag bli tatuerad. Och av en tjej också, tycker jag är lite coolt :)

Hann med Afron idag också, kommer ha en grym träningsvärk i ryggen imorgon.. Meen, det är ju det som är meningen med träning, det ska göra ont.. Har iaf jätte ont i vaderna sen igår.. Nej, nu måste jag faktiskt göra nånting åt lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Tina

tänkte bara fråga vart du gått och fort tid för tatuering så fort? Är så sugen jag med, men orkar inte med Bumans väntetider. Puss!

2009-01-20 @ 21:31:04
URL: http://tinasoderlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du ta självmod kvinna!? Uhh, fy för att tatuera sig.. och jag är nervös inför fredag, va fjantigt i jämförelse, haha. ;)

Om jag vågar (vilket jag förmodligen inte gör) följer jag med dig, jag är ledig, fast då kommer det typ sluta med att jag har mer ont och är mer rädd än du. :D

2009-01-21 @ 08:18:46
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0