Så det kan gå..

Skulle egentligen ha jobbat till typ åtta-nio ikväll men nu sitter jag här hemma vid köksbordet, klar för dagen! Första dagen med nya arbetsuppgifter, och allt har faktiskt gått jätte bra. Tror inte jag har gjort fel nånstans iaf :P

Jaha.. Vad ska jag nu göra då? Får väl ta tag i det jag hade tänkt att göra innan jobbet imorse, gymmet till exempel. Innan jul så var jag alltid taggad inför gymmet, jag såg framemot att få träna! Men nu, när jag inte har tränat så mycket, så blir det till ett litet projekt att bara ta sig dit. Jaja, det kommer väl.. Nej det här duger inte, har man inget vettigt att skriva om kanske det är bättre att låta bli!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0