Promenix!

Tog en promenad med Anna H i det vackra vädret idag, trotsade min förkylning lite. Det var sjukt kallt ute men jag känner mig redan ltie bättre :) Det där med frisk luft verkar funka Anna! Var förbi Camilla S innan mötet med Ulla, skrev under lite papper och kollade runt i lägenheten. Jag vet redan precis hur jag vill ha det, längtar faktiskt tills jag får flytta nu! Efter det var ajg upp på stan och köpte en almanacka och käkade lunch med Ulla på hotellet. På fredag drar hon och Herr K till Thailand så det är en del jag måste ha koll på innan hon åker.. Meen, det löser sig alltid! Fler möten imorgon dock..



Ikväll blir det tacos med grabbarna, orkar faktiskt inte ut ur lägenheten en till gång idag. Ska bara förbi och handla, sen blir det myskläderna på igen! Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0