Paus i städningen..

Mm, Fredrik beslutade om storstädning så nu ska vi damssuga och våttorka alla golv i lägenheten och städa överallt.. Pust.. Det är faktiskt skittråkigt att städa, men köket är ju iaf klart. Och vardagsrummet är bara att dammsuga, våttorka och damma lite grann. Sovrummet däremot, kaos. Fan så drygt..

Måste bara få visa min faster en sak (fick reda på att hon är här och håller koll!), hon hade nämligen lite åsikter om klänningen jag beställde hem till nyår. Den är skitsnygg, så här såg modellen ut i den:


Och såhär såg jag ut!

Tycker faktiskt jag var snygg, eller vad tycker du faster?

Kommentarer
Postat av: Faster

Den var faktiskt snyggare på dig, den såg inte så ballongig ut. Ballong var nämligen modernt en sväng på min tid oxå, och jag gillade det inte då heller.

Kram

2009-01-06 @ 15:49:27
Postat av: Camilla

Nej den var inte så ballong, och tacka gud för det, jag tycker nämligen inte heller om ballong :)

2009-01-06 @ 17:37:09
URL: http://camillekehov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Camilla! Du är ju alltid snygg! :)

2009-01-06 @ 17:58:00
URL: http://annahjort.blogg.se/
Postat av: Annacarin

den klänningen är såå porrig=) assnygg! fast du är ju fan snygg i allt så de va la inget nytt:P

ahmed gillade den tycker också som jag:)

2009-01-06 @ 22:58:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0