Mysdag!

Hade tänkt uträtta massor idag men det blev en riktig mysdag! Sov i Snöån inatt, kände för att ha lite sällskap så jag och en väldigt hes Anna delade på ett sovrum :) Trevligt att slippa vakna upp själv! Åkte in till stan och jobbade från 9 till 16 och sen gick jag och Mia lite på stan. Hämtade ut brorsans klocka och konstaterade att jag ska köpa en likadan när jag får nästa lön..

Mor, far, bror och Petra kom in till stan och kollade in nya lägenheten och så gick vi och käkade sushi. Trodde aldrig jag skulle få se pappa äta sushi, än mindre med pinnar! Det gjorde ju inte ens jag :P Det var iaf gott, men jag tyckte nog bättre om den sushin Anna åt när vi var i Sthlm. Men men, det var gott änåd, och nu har jag ju provat på riktigt :)

Har även diskat lite av glasen från i lördags men det tar ju en evighet! Och dessutom är det sjukt tråkigt! Önskar att jag hade bilder att visa från i lördags men det är ju fortfarande två veckor kvar tills min kamera kommer hem.. Vill ni så gå in och kolla på http://annahjort.blogg.se för hon har lagt upp lite bilder från festen!

Fick förresten hjälp med att köpa antennkabel av bror idag, så nu är min TV igång!


Min nya fina TV :)

Gunwald och Gullan Guldfisk

Massvis med disk..

Skulle ha tränat men det blir film hos Daniel istället.. Kanske orkar med dubbla pass imorgon?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0