Men fan så irriterande!

När jag helt plötsligt har tid att göra saker ordentligt så slarvar jag givetvis och vad händer då? Jo, det blir fel! Ska låna lite kläder imrorgon av min kära Anna H och dessa klädesplagg kräver en svart, enkel men ändå snygg BH. Perfekt tänkte jag när jag fick sluta innan Lindex stänger, helt plötsligt hade jag all tid i världen till att prova ut en bra och komfortabel men som sagt snygg BH. Vad gör jag? Jag sitter här framför datorn tills jag upptäcker att jävlar, klockan är redan fem och jag tänkte träna innan halv sex och ska dessutom hinna på systemet! Stress och panik!

Springer in på Lindex, tänker att va fan, jag grabbar en BH i min storlek och så blir det säkert jätte bra! Mitt i djungeln av underkläder hittar jag en svart, snygg och enkel BH OCH ett set med BH och trosor som jag definitivt inte behöver men köper ändå av någon dum anledning.. Notan slutade på över 400 kronor.. In på systemet, kö i hela butik som vanligt strax innan stängning en fredag. Suck! Kommer iaf hem efter gymmet och provar BH'n som jag egentligen inte skulle ha och den satt perfekt, skit söt. Provar sedan BH'n som jag nästan måste ha, och den passar inte alls.. Fan så drygt det blev helt plötsligt.. Är det värt att åka till Borlänge imorgon kanske? We'll see..

På gymmet gick det iaf bra, Fredrik proppade i mig en Fierce så jag var helt hyper och är nog fortfarande! Det är typ nå energidryck som bland annat innehåller kreatin som gör att det nästan kliar i fingrarna på mig.. Hm, kommer nog kunna springa ner på stan och hälsa på Anna H! Så fastän jag har tränat både mage och armar skulle jag gärna ha tränat mer om jag hade haft sällskap :) Var dock lite väl många spännisar på gymmet idag, lite läskigt när folk skriker för att få upp vikterna :P Sånna killar som de nedan:



Okej kanske inte riktigt men ni fattar vad jag menar va?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0