God morgon!

En helt ny vacker dag i vår underbara stad Ludvika och jag är fortfarande snuvig som ett as! Var någon som frågade igår om jag har en kråka i näsan och jag svarade nej, det bor fan en albatross i min näsa! Jag kan inte räkna alla gånger jag nös igår och jag är ändå jävligt bra på matte! Jag har ju fått träningsvärk i magen av att nysa och hosta! Haha det tänker jag ju iofs inte klaga på, inte illa att man kan få träning av att ligga hemma och nysa :) Nya träningsmetoden kanske?

Har precis klivit upp iaf, sov på soffan inatt för att jag inte skulle hålla Fredrik vaken.. Egentligen borde ju jag alltid sova på soffan med tanke på omständigheterna men det har ju funkat bra att dela säng hittills så det är nog ingen större skada skedd :) Iaf, ska ner till hotellet på möte/genomgång med Ulla idag, få se om vi kommer fram till nåt vettigt! Nu när jag ska få lite andra arbetsuppgifter så måste jag ju skaffa mig en almanacka så det är dagens första mål. Sen har jag försökt få tag på studie- och yrkesledaren på VBU om att plugga upp lite betyg men av någon anledning behagar han inte att svara.. Han kanske har tagit semester. Eller så kanske han har blivit förkyld av att göra snöänglar endast iförd en klänning som vissa andra och om så är fallet så är han förlåten!

Nu ska jag ladda över ny musik på min Ipod, klä på mig, äta frukost och ta en promenad ner till Camilla S och hotellet!
Have a nice day :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0