Fortsättning på uppdateringen

Jaha hur långt kom jag igår egentligen? Tror jag avslutade vid nyårsafton va? Knallade hem från Anna H vid tio på morgonen för hon skulle upp och jobba och jag behövde några timmars sömn. Väl hemma hittade jag David och hans killkompis liggandes på varsin del av soffan och så bra gick det att få lite lugn och ro.. Lade mig i sovrummet och slog på laptopen och kollade på Lipstick Jungle. En ritkigt bra serie faktiskt, synd bara att jag redan har kollat igenom säsong ett :P Hade jag varit smart hade jag ju sparat några avsnitt tills nu när jag är sjuk men jag är ju iofs inte synsk...

Iaf, hörde att David och kompisen lämnade lägenheten så jag ringde Daniel och Matilda och bjöd in till filmvisning. Vi kollade på Fievel och först då somnade jag som en gris! Sov ungefär en timme och räknade ut att jag hade sovit sammanlagt åtta timmar på två dygn, att jag orkar! Efter filmen åkte vi ut till Snöån, kollade på tre filmer till innan det var dags för mig att åka hem, skulle ju trots allt jobba dagen efter!

Den 2:a januari jobabde jag alltså förmiddag i repan, det måste ha varit en fredag va? Jo det var det för på kvällen firade vi att Philippe hade blivit vuxen och laglig :) Och så blev det krogen, igen! Den här kvällen hade kunnat slutat bättre, blev lite strul både här och där men jag tror väl att allt har löst sig..

Lördag var jag ledig, åkte till Fredriksberg och åkte längdskidor. Tog mig och syrran en timme att åka fem kilometer, det skulle alltså ta oss 18 timmar att åka vasaloppet! Tur att vi inte har några sånna planer iaf :P På kvällen var det Guitar Hero hemma hos mig och Fredrik, hann även med att se en film som jag har glömt namnet på men den var bra iaf! Vid halv tolv var det sängen som gällde för mig, frukost på söndag. Någon gång vid typ två så vaknade jag och mådde skitdåligt, hade åkt på en riktig dunderförkylning. Först när Fredrik kom hem vid halv fyra så lyckades jag somna. Jobbade bara fram till klockan nio sen var jag tvungen att åka hem, tack Sofie för hjälpen!

Jag hann hem och somna innan nästa smäll skulle komma. Fan att sånna saker ens händer, hur kan nånting gå så snett? Det är inte min sak att prata om men det skrämmer mig faktiskt lite. Huvudsaken är ju att man finns till, eller?

Mm, så idag är det måndag, och jag har inte gjort nånting annat än att sova fram tills nu ungefär, och har inte tänkt att jag ska göra så mkt annat heller :P Anna h kommer snart hit och då blir det film för hela slanten. Tänkte försöka orka med att laga lite mat till tränaren också men det får vi allt se!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0