Förkyld

som ett jävla ägg, fortfarande! Är så trött på att vara sjuk! Inatt har varit skitjobbigt, har varit varm och svettats och sen börjat frysa och sen blivit varm igen och jag har inte legat nå skönt i sängen så jag har vridit och vänt på mig hela natten, har tillochmed lyckats hålla Fredrik vaken och det är fan inte illa!

Så det blir väl barar till att ligga på soffan och svoa och kolla film hela dagen, hosta och nysa och försöka få i sig lite mat.. Har ju kvar sen igår så jag ska nog klara mig! Fredrik ska ner och träna, känns som att jag missar så jävla mkt! Fast, jag har faktiskt träningsvärk efter att ha nyst så mkt :)

Nej, nu ska jag dricka en till kopp varm choklad och försöka sova ikapp lite!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0