Debuten

Ska sova första natten i nya lägenheten inatt och jag är nästan lite nervös :) Sitter i mitt nya vardagsrum just nu och beskådar mitt kaos.. Sängen är full med kläder och skor som jag har tänkt sortera och lägga allt fint i min nya walk-in-closeth men det har inte blivit av ännu. Golvet ser förjävligt ut eftersom att min dammsugare har gett upp och det är kartonger högt och lågt.. Usch. Fan flytta är det värsta som finns! Men tack iaf till alla som har hjälpt till, nu är det inte alltför långt kvar!

Fick hjälp igår av bror, Anna, Emmelie och Sabine. Daniel var ju förresten också med och bar! Tur att man känner många starka karlar :) Tjejerna hjälpte till at tbygga ihop möbler, gick dock inget vidare: Anna öppnade instruktionsmanualen och packade upp grejerna sen gav hon upp och Sabine och Emmelie fick ihop mitt nya vardagsrumsbord med lyckades repa hela bordskivan i processen. Aja, det spelar ingen roll, stolen fick jag ihop idag (one to go) och bordet kostade typ 200 spänn så det var inte så noga :)

Sov bara fyra timmar inatt så  idag har jag haft en riktig CP-dag då jag inte har fattat nånting och bara vandrat runt som en yr höna :P Så istället för att gå och inte göra någonting så åkte jag med till Västerås med Aba, Sabine och Anna. Hade inte tänkt att införskaffa något men det gick ju skit som vanligt. Köpte ett nytt linne, ett set underkläder och lite annat smått och gott! Fan, jag spenderar alldeles för mkt pengar, måste nog be om ett litet lån i slutet av den här månaden.. Alla resor jag skulle vilja göra försvinner bara längre och längre bort!

Har hunnit med att träna idag också, blev ben med Anna och Daniel. Gick faktiskt riktigt bra :) Nej, nu ska jag bädda sängen och hoppa in i duschen, måste sova!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja flyttkaos är väl aldrig direkt roligt. Hoppas debuten går bra trots kaos. Shoppa bör man annars dör man =) Ha det bra!

2009-01-20 @ 01:11:44
Postat av: raSa

jaha, hur känns det nu då?



fan. jag flyttar om 9 dagar. och vart ska jag flytta då? inte en jävla aning.



bra att man har en framtidsplan liksom. mm.

2009-01-20 @ 03:24:04
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0