Attans,

vad tråkigt det är att vara förkyld! Nu har jag varit krasslig längre än jag vanligtvis är.. Imorgon måste det dock vara bra för då åker U och Herr K och då börjar ansvaret. Fasst, jag är ju inte helt själv, vi får ju hjälpas åt allihopa :) Dagen har iaf varit bra, hann både tvätta och faktiskt städa lite (idag igen!!) innan jag tog bilen ner till stan och fikade med Karin. Vet dock inte om våra fikor räknas som fikor för jag drack två koppar grönt te och Karin festade till det med en Loka :P Det är nog inte det att vi är överdrivet nyttiga (jag har iaf ätit choklad idag) utan det är nog mest så att våra fikor är bra anledningar till att bara sitta ner och prata lite. Vilket är väldigt roligt, får höra en del skvaller och sen att bara jämföra framtidsplaner är ju skitroligt! Det var extra mys idag för vi fick fönsterbordet på Engel så vi satt där och tittade ut på snön som föll och alla människor som gick förbi utanför!

Var på möte med Ulla också, tror jag har full koll inför deras ledighet. Det här ska nog gå bra, det måste det göra förresten. Jag är inte nervös heller, litar fullständigt på mina planerar- och ordningsegenskaper :)

Kom hem och åt tacos-rester från igår, kollade på avsnitt av Californication med Fredrik som jag redan har sett och snackade lite skit med fröken Hjort som tittade förbi. Sen äntligen, äntligen tog jag mig ner till gymmet! Jag skulle nog egentligen ha stannat hemma men nu jävlar får det vara nog :) gick på löpbandet i en halvtimme och fick världens skavsår och sen körde jag ben, hårdare än vad jag normalt gör tillochmed! Har precis kommit hem och ska hoppa in i duschen så fort Fredrik kommer därifrån och sen ska jag kolla vidare på mitt älskade Lipstick Jungle, fick hem säsong två idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu lovade du att hoppa igen! I am watching you! ;)

2009-01-08 @ 20:40:48
URL: http://annahjort.blogg.se/
Postat av: raSa

Hur gick det med det engelska bloggandet egentligen? :P

2009-01-08 @ 23:01:07
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0