AAHH!!!

Klockan 22.30 är det bara 14,5 timmar kvar tills jag ska förlora "oskulden" som pojkarna utryckte sig! Jag kan inte fatta det, imorgon ska jag tatuera mig!! Längtar som attans samtidigt som jag har varit nervös absolut hela dagen! Hoppas jag kommer kunna sova inatt..

Igårkväll spenderades hos Daniel. Vi kollade på en helt sjuk film, "Donkey Punch". Visst, tycker man om lite softporr, blandat med dålig thriller och helt sjuka sätt att dö på så ja, då skulle man nog tycka det här var den bästa filmen på åratal! Själv så tyckte jag att den var lite.. för mycket kanske man kan säga!


Blev en lång dag idag, började jobba åtta för att jag är vilsen som vanligt. Efter frukost ringde Sofia och talade om att Amanda också har blivit förkyld så det vore bra om ajg kunde ta hennes pass i restaurangen. Självklart tänkte jag, det gäller att ställa upp! Så jag beslutade mig för att ta en paus och gå till gymmet. Tränade benen och förstörde nog knät litegrann, får se hur det mår imorgon.. Ja sen var det tillbaka till jobbet, lunch och tisdagsmöte. Och så hem och sova lite och så började jag sista passet klockan fem och kom hem strax efter tio :) Konstigt vad mycket man hinner med vissa dagar..

Nu blir det bara TV för hela slanten och tidigt i säng, börjar åtta imorgon också!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0