20 mil

Idag har jag varit till Blg på kurs, gjort fel på jobbet och sen varit i Frbg och hämtat min minibuss. Har alltså snabbt utträknat åkt ungefär 20 mil idag.. Och imorgon ska jag till Arlanda med pojkarna så då är det ju ytterligare.. 20 mil? Hur långt är det till Arlanda? Måste ju vara mer än 20 mil det fattar jag också men, vad långt exakt? Om man åker över Avesta?

Dagens nyhet;
Mamma har färgat håret nästintill svart på min inrådan och det blev skitsnyggt! My mama is hot :)

Dagens önskeyrke:
Personlig stylist/rådgivare?

Dagens hjälpmedel till att hålla sig vaken på vägen;




Och så på vägen hem:


Hade för övrigt underbart väder idag! Ja jag vet, jag borde inte köra bil och ta kort med mobilen samtidigt.. Men jag höll mig ju på vägen :P

Imorgon bär det av!!

Kommentarer
Postat av: Faster

Varför i hela fridens ska ni åka över Avesta. Mycket närmare och bättre väg över Fagersta, Västerås.

Kör försiktigt ialla fall. Kram

2009-01-14 @ 21:29:29

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0