Onsdagssupandet kan börja :)

Äntligen har det öppnat ett ställe i våran söta lilla stad som har öppet på onsdagar, har bra priser, sjukt god mat och har en jävligt skön atmosfär :) Och vet ni hur jag vet? Jag var där idag, på invigningen av nya stället Underbar. Lite häftigt namn med tanke på att stället ligger i en källare.. Vi gick dit idag, det vanliga gänget, och käkade och drack gott! Jag har precis kommit hem, är trött som ett as. Men de andra kommer säkert sitta kvar ett bra tag till :)

I veckan har det varit ännu lite mer kaos, nu känns det sådär men ändå helt OK. Kan inte göra så mycket åt saken.. Har iaf jobabt mån - ons och tränat varje dag, har träningsvärk i armarna, ryggen, magen och fan tro om jag inte har lite värk i benen också :P Imorgon är det ledig dag fullsmockad med aktiviteter, vet inte ens hur jag ska hinna med allt! Jaja, det löser sig som allt annat här i livet! Bara att vara positiv! Meen, nu måste jag nog faktiskt sova, somna till SATC är det bästa som finns!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0