Okej okej okej!

Jag SKA försöka bli bättre på att uppdatera nu! De senaste veckorna har det bara varit lite kaos-artat med allting så det har liksom inte hunnits med! Har inte ens varit lika aktiv på FB som jag brukar, det är väl ändå ett tecken?

Har jobbat väldigt mycket i veckorna som gått, hoppas verkligen på monsterlön nästa månad för det kan behövas! Fattar inte att det är så dyrt att flytta, jag har ju inte köpt så mycket nytt till lägenheten.. Nästan hela sparkontot har gått åt (nej det var ju inte jätte gigantiskt men iaf!), jag som hade tänkt ha de pengarna till en resa i sommar. Jaja, blir nog en sista-minuten nånstans i sommar iaf och det behöver ju inte bli svindyrt :) Skulle verkligen vilja åka bort riktigt länge som när jag var till Indien, men hur fan skulle det gå till? Skulle behöva vinna på en trisslott..

Förra helgen var det nyktert, vilket kändes riktigt bra! Det här med att festa varje helg är inte bra för Beach-09 :P Har tyvärr inte haft någon lust att träna alls denna vecka så det blev bara ett pass, får ta igen det i veckan som kommer. Var faktiskt ledig i fredags, första lediga fredagen på evigheter så självklart blev det After Work på hotellet. Har ni inte varit på det än så gå dit på fredag för sjutton! Kvällens drink och massor med folk, kan ju inte bli bättre!

Efter förfesten på hotellet drog vi hem till mig några stycken för att förfesta vidare, sen blev det hotellet igen. Skulle ha varit på SOLO men jag missade när de andra gick ner så jag satt kvar i lobbyn, var en riktigt trevlig kväll!

Och lördagen hade inte kunnat vara bättre! Solen sken redan när jag gick upp vid åtta, och halv nio när Fredrik kom och hämtade mig var vinterkläderna på! Vi fyllde två bilar med folk och åkte till Fredriksberg för att åka skoter. Alltså, jag har helt glömt bort hur underbar natur det är hemma!! Jag tappade nästan andan när vi kom upp på Kullerbergets topp, det kändes som att man kunde se milslångt! Solen värmde, bullarna var underbart goda och det kunde inte bli bättre! Sen var det ju första gången på skoter i år så det spädde nog på upplevelsen lite :) Jag glömde kameran hemma men tog lite bilder med mobilen så de kommer upp ikväll.

Så igårkväll jobbade jag, var riktigt mycket att göra i bistron (jag jobbade repan egentligen) så jag fick hjälpa till att servera mat i högklackat. Gissa om jag har ont i fötterna! Men men, så länge gästerna är nöjda! Nej, nu måste jag göra något vettigt men som sagt, bilder kommer ikväll!

PS. Någon som vill med mig till Falun på måndag? Ska nämligen dit och köpa dessa godingar :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0