Men shit vilken helg!

Haha ja mycket hade jag förväntat mig av min helg men fan inte det här! Önskar att jag kunde fylla i lite frågetecken åt er men det går tyvärr inte, nån gång i framtiden kanske om ni påminner mig :P

Kan ju iaf dra den vanliga lite trista informationen om min spännande vardag.. Var till Mora i fredags med Frau och Sara, jobabde på Vasaloppsmässan (som BestWestern sponsrar). Stod i en monter hela dagen och tjatade på folk att de skulle vara med och tävla, var faktiskt ritkigt kul! Hade dock ThePhoneHouse mittemot oss och jag har svurit på att jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG någonsin kommer jobba på ett sånt där ställe. De fick ju ta hur mkt skit som helst! Mådde nästan lite dåligt själv där jag stod i min monter..

På kvällen blev det iaf "afterski" med brudarna från BW´s huvudkontor, Frau och Sara. Var riktigt trevligt och vi dansade som bara den :) Önskade att Anna eller något annat danssällskap i min egen ålder hade varit med men det funkade bra att rocka loss med de andra också! PåG spelade förresten, de är riktigt bra. De spelade mest hela veckan i Sälen när vi var där förra året, måste nog åka till Sälen över en weekend och gå på lite ordentlig AfterSki! Kan inte fatta att jag inte har stått på ett par skidor än iår..

Kom iaf hem igår på dagen någon gång och drog igång med festandet omgående. Kvällen slutade i kaos men vägen dit var bra, mycket gott att dricka, dans och otroligt trevligt sällskap :)

Nej, imorgon börjar en ny jobbvecka, måste sova lite nu!

Kommentarer
Postat av: mamsen

puss puss min tös - ny dag nya möjligheter !

2009-02-23 @ 19:49:15
Postat av: Anna Banana

Men du fick ju skaka rumpan ordentligt i lördags iaf! :D Tack! Kvällen var superduper!

2009-02-24 @ 09:48:09
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0