Lilla vackra vädret!

Vaknade första gången klockan sju imorse när jag hade tänkt sova till iaf minst tio :P Fattar inte att jag har så svårt för att sova ut ordentligt! Jaja, kanske håller på att bli morgonpigg? Sitter iaf här och kollar MTV och väntar på att Daniel ska ringa så att jag kan få låna skåpet.. Ska hämta de sista grejerna och köra till Frbg nu när jag ändå har en ledig dag till övers. Lite surt dock att det är värsta fina vädret ute, och jag måste sitta i en bil! Usch!

Nej, nu ska jag städa lägenheten i väntan på Daniel! Kanske ska på Folkan imorgon och då passar det ju utmärkt att förfesta i min lägenhet, ett kvarter från folkets Hus :) Vet att det var längesen jag slängde upp lite bilder men jag ska bli bättre på det!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0