Klagomål

Mm, har fått in lite klagomål på att det har varit dåligt med uppdateringar på sistone men alltså senaste veckan har sett ut såhär:

Jobb, hem byta om, träna, hem duscha, åka till Snöån och kolla film, hem sova, gå upp jobba, hem byta om, träna, hem duscha, åka till Snöån och kolla film, hem sova, gå upp jobba, hem byta om, träna, hem duscha, åka till Snöån och kolla film osv.. Helt sertöst, såhär har hela min vecka sett ut!

Idag är det fredag och jag har faktiskt haft en träningssfri dag, träffade syster och Edwin istället och lunchade och sprang lite på stan. Jobbade bistro coh fick sluta tidigt, så hann med två drinkar innan det var dags att gå hem. Och ja, nu sitter jag här och har precis kommit hem, ska borsta färdigt tänderna, kolla Facebook och sen sova. Och vet ni varför jag ska gå och lägga mig så tidigt? Jo,. för imorgon är det jobb klockan sju, som vanligt!

Fast, vill ni veta en sak? Jag är ledig på söndag så imorgon blir det fest! Nån som ska på systemet?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0