jaha ja..

Så var halva denna vecka avklarad.. I söndags var det personalfest på Kantina, vi åkte till Sunnansjö och åkte iscart vilket var skitroligt! Kom tvåa i B-finalen! Hade tagit mig till A-finalen om inte Sara hade kommit och kört in i sidan på mig två meter innan målgången :P Jaja, ska inte vara bitter (men jag förtjänade fan A-finalen!).

 
Måndag var en ledig dag, gick till optikern, klippte mig och åkte till lager157 med Kalle och Sabine. Köpte ett par svart jeans från Koola Anna och ett par ljusa från Acne, ett linne och en skitsnygg T-shirt! Notan gick på lite mer än tusenlappen vilket sved lite grann men byxor kan man iofs aldrig få för mkt av. Tränade när vi kom hem och spenderade kvällen med att betala räkningar och ha ångest på soffan :P Nästa månad ska jag betala räkningar först och handla sen!

Tisdag var det jobb och sen träning, sen vändes allt uppochner.. Vad fan händer liksom?

Onsdag är det idag, träningsfri städdag. Håller på och tvättar as we speak och det sucks! Ska dammsuga och byta vattnet åt mina guldfiskar nu på en gång!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0