Woho!!

Okej, nu är det officiellt och jag får säga det till vem fan jag vill (fast nu kanske de flesta redan vet om det men ändå); Jag har sagt upp mig och flyttar till Oslo direkt efter nyår!! Tillsammans med världens bästaste Slemmo, ska vara borta i ungefär ett halvår och bara leva livet :) Kände att det var dags för en förändring och förändring ska det bli! Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra där ännu, tänker ta allt väldigt mycket som det kommer och gå på filosofin "Det löser sig alltid"! Passar mig alldeles utmärkt för tillfället :)

Så, nu vet ni.. The big secret is out! Kommer dock komma hem en hel del i vinter, är ju Svenska Rally och så ska jag föröska mig på Tjejvasan så det blir lite pendling även denna vinter :) Nu längtar jag som ett barn på julafton tills jag får åka dit första gången, har ju aldrig varit i Oslo så det känns bra att Ida är med, hon är ju mer eller mindre norrbagge!

Sitter på golvet på Vandrarhemmet och väntar på att få äta lite julmat och umgås med kusin (som btw fyller 22 år idag, fan så gamla vi börjar bli Sara!) som är precis lika social som jag med en egen dator i knät :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde de skulle bli lite mer spännande. Oslo visste jag ju.

Tror dock att det är en himla fin stad, o så har du ju nära till å träna inför Vasan på Holmenkollen.

Fint som snus.

Kram

2009-12-16 @ 23:06:36
Postat av: Anonym

ååå längtar... idde pidde

2009-12-23 @ 00:40:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0