Tack..

..till den som uppfann vaccinet mot svininfluensan och tydligen tyckte att jag har förtjänat en hel dag med nästintill outlidligt illamående. Ja jag vet, hellre lite illamående än den riktiga influensan men va fan, jag har inte ätit sen frukost och börjar faktiskt på att bli hungrig! Saken är ju bara den att jag inte är speciellt sugen på att stoppa nånting i munnen när det känns som jag ska kräkas redan innan jag fått munsbiten på gaffeln.. Inte ens choklad lockar!!

Mamsen och bror är inne i stan och uträttar lite ärenden, tänkte jag skulle bli med och få lite frisk luft för att se om det skulle hjälpa. Skapade dock bara en väldigt knepig situation när jag nästan kräktes på golvet inne på Systemet :) Okej ni kanske inte ser det roliga i det hela men lite ironiskt är det väl att gå runt inne på systemet när man mår illa som fan?

Nu är i alla fall mor och bror och handlar, skulle komma förbi med nyponsoppa så kanske jag får i mig något ändå.. Kollar på NCIS och väntar på att Karl-Anton ska komma hit, ikväll ska vi börja med Rocky-boxen :)


Från i lördags :)


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, vadfan är "outlidligt" för ord? :D

Säg till när du har hittat det ordet i nationalencyklopedin!



Men vaccinet var ju görrans med fina biverkningar. Urk. Slipper gärna att ta den igen, svar ja.

2009-12-04 @ 01:33:29
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0