Svar på tal:

Ja alltså, nu är det lite frågor i kommentarsfältet som måste besvaras:

"Postat av: mamsen

Haha - nu ligger Du efter !!! Luftslottet tittade vi på i Fredriksbergs Folkets Hus på söndag kväll - det du !
Ha en bra kväll :)
puss
mums

2009-11-30 @ 22:28:51"

Mamma, det var längesen jag gick på bio i Fredriksberg och det av några väldigt enkla saker; Jag vet inte om jag ska skylla på stolarna eller min rumpa men någotdera har alldeles för lite stoppning för att jag ska fixa en hel film i den där salongen. Sen så är ju faktiskt biografen från.. 1700-talet?
"Postat av: Sara

Nejmen vad tusan, ska du tatuera dig igen?! Vart, när, hur? Nu är jag nyfiken!

2009-12-04 @ 01:38:42
URL: http://saraekehov.blogg.se/"

Jajemen kusin, ska lägga in ett mönster från Taj Mahal runt texten på ryggen, idag faktiskt. Ska bli sjukt spännande, är nervös som attans nu! Visar antagligen bilder imorgon :)
"Postat av: Sara

hahaha, vadfan är "outlidligt" för ord? :D
Säg till när du har hittat det ordet i nationalencyklopedin!

Men vaccinet var ju görrans med fina biverkningar. Urk. Slipper gärna att ta den igen, svar ja.

2009-12-04 @ 01:33:29
URL: http://saraekehov.blogg.se/"

Ja det kanske heter olidligt? Men vännen, är det ordmärkning du vill ha är det ordmärkning du ska få!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0