Skjut mig..

Är så fruktansvärt jävla trött så jag funderar på att "ta det" som Sofie brukar säga.. Fan, det har inte blivit många timmars sömn inatt inte.. Lyckades somna som ett litet barn igår när jag kom hem, blir väckt konstant av uppdateringar från Lobbyn av inte bara 1, utan 2 personer. Och ja jag hade stängt av ljudet men var väl jävligt lättväckt helt enkelt. Somnar om ordentligt strax efter ett, men vaknar av att det är mer eller mindre bastu i min lägenhet. Öppnar balkongdörren och somnar igen. Blir väckt strax efter tre av några idioter som är påväg hem från krogen och tycker det är skitkul att väcka stackars mig med deras underbara skönsång.. Sen var ju jag vaken. Tror jag somnade igen någon gång efter fem och klockan 6 ringde väckarklockan på mobilen första gången.. Nu sitter jag på jobbet och ja, jag funderar starkt på att ta det..

Nu är förresten nya tatueringen på plats! Det gick riktigt bra, fastän tidspressen på Säter :P Kanske därför jag inte hann fokusera så mycket på att det gjorde ont. Hade med mig Ida, Karl-Anton och KG som sällskap och tur var väl det, lite distrahering är bästa medicinen mot tatuerings-ont! Måste dock tillbaka så fort det har läkt och fylla i några linjer som är för smala, men det borde vara gjort på ett kick :) Är i alla fall sjukt nöjd, när allt är klart kommer det bli grymt :) Skulle ju visat bild men har den på kameran och kan tyvärr inte få upp den på bloggen. Kanske kan fixa det i eftermiddag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0