Secrets :)

Mm, om lördagen var en lördag i sovandets tecken så var fan söndagen extrem! Vaknade först vid tre (somnade iofs vid sju på morgonen så inte så konstigt), har ju aldrig sovit tills tre på eftermiddagen någonsin :P Var i alla fall bra skönt och antagligen precis vad jag behövde.. Försökte kolla film med grabbarna men jag sov bara lite till..Sen gick jag hem ochh försökte kolla film men somnade igen :P

Idag har varit som alla måndagar brukar va, jobb, träning, lite umgänge och nu ligger jag och kollar på film. Måndagar är mer vardag än alla andra dagar.. Nu ska jag ta tag i saker och dessutom försöka fokusera på filmen (endast för att Ashton Kutcher kan vara snyggast i världen just nu)! 



P.S. Imorgon, imorgon får ni veta!! Och sen kommer allt bli skit bra :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0