Mot skogen och världens bästa julbord!

Nu, nu är det äntligen inte så långt kvar tills jag får sluta! Skulle egentligen ha varit hem och sovit och kanske duschat lite innan jag ska sätta mig i bilen till Fredriksberg men icke, som vanligt.. Papsen ringde och behövde lite hjälp så det blir bara hem, packa lilla väskan och åka mot skogen fastän jag är trött som ett as. Har lovat att inte somna vid ratten så jag får väl försöka..

Längtar faktiskt hem till föräldrarna lite grann, nu var det alldeles för längesen jag var hemma igen :P Kanske hinner med en visit hos farmor och farfar också? Ja vi får se, ska i alla fall äta julmat så det sprutar ur öronen! Garanterat glider det ner en cider eller tre också :) Nej, nu ska jag ta tag i det här..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0