Lovely Saturday

Har sån jävla skön lördag!! Måste bara få berätta för min lördag har varit underbar:
Gick upp vid sju och var ute och gick i ca en timme, vilket kanske inte låter så underbart men vädret var grymt och det var bara riktigt skönt :) Har tvättat, varit lite chaufför, ätit frukost på hotellet, sovit middag från elva till två och nu fick jag precis en kebabrulle leverad till dörren :) Helt enkelt en underbar lördag!

Gick jätte bra att köra Matilda igår också, trodde jag skulle somna påväg hem men det funkade fint! La mig tidigt igår men ikväll då jäklar, kalajs i Snöån för hela slanten! Blir hämtad av Emelie vid åtta, innan dess ska jag vika tvätten, bädda rent i sängen, dammsuga, duscha och försöka hitta nåt att ha på mig :P Ska slänga i mig kebabrullen och ta tag i min dag på riktigt!

Har inte fått klartecken om min lilla hemlighet än, men nu måste den snart avslöjas så snart snart får ni veta! Längtar som en toka!!

Kommentarer
Postat av: Sara

hallå, punga ut med hemligheten nu! :)



födelsedagsfika i veckan btw. kommer hem imorn!

2009-12-14 @ 10:11:40
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0