Hektiska torsdag..

Igår saknades några timmar så jag hann liksom inte riktigt med att prioritera bloggen nå vidare. Jobbade till tre och sen var det bara att kasta sig iväg till gymmet! Körde bröst och mage med Sofie, tror faktiskt hon kommer ha lite träningsvärk idag :) Sen sola lite grann (har ju precis slutat med tabletterna så nu får jag sola igen, bara det att efter tatueringen idag så går jag ju på nytt solförbud :P ) innan jag hämtade ut mammas bil på Locanders (30 sekunder efter stängning men de blev inte jätte arga iaf) för att kunna hämta upp bästaste Slemmo vid Marnäs. Hem till mig, duscha och göra sig iordning illa kvickt och sen började kvällen!

Var på modevisning på SOLO och tro det eller ej, men det var skitskoj! God mat, god dryck (och billig som attans också så det gick ju tyvärr i en del!) snygga modeller och världens bästa sällskap :) Hade en riktigt bra kväll helt enkelt, precis som horoskopet förutspådde :)

Är rädd att idag kommer bli lika hektisk.. Har precis kommit hem från gymmet, sitter och eftersvettas lite innan duschen. Klockan elva måste jag vara på hotellet och gå igenom lite grann, ett är det dags för tatuering och tre börjar mtt ordinarie jobb-pass.. Sen är det jobb på lördag och direkt när jag slutat åker vi ett gäng till Fredriksberg för att njuta av papsen utsökta julmat! Fullspäckad helg ja.. Men söndagen blir förhoppningsvis lugn, kanske jag kan lyckas få till en soffdag den här gången?

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra?

Ha en bra Fredag kväll ;D

2009-12-04 @ 21:22:57
URL: http://conler.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0