Update..

Nu var det slarv med uppdateringarna igen! Ska verkligen försöka bli bättre på det här, är ju inte så att det tar alltför lång tid..

I fredags så åkte jag iallafall in till stan och lunchade med Emelie, åkte en snabbis till Borlänge för att köpa fler canvasdukar och sen gick jag på bio med Karin och Ida :) Vi såg "Public Enemies" och jag tyckte den var helt ok! Ingen av oss hade en aning om vad filmen handlade om innan vi kom dit men den visade sig som sagt vara helt ok. Såhär i efterhand vet jag inte om jag skulle ha betalat 90 spänn för att få se filmen på bio när man snart kan se den hemifrån men det var kul att ha en liten tjejdate!

På lördagen så åkte jag ut till sommarstugan med familjen. Hade egentligen tänkt åka in till stan och festa med brudarna men på grund av lite manfall och sista-minuten-krångel så hoppade jag det. Väldigt glad för det nu måste jag säga! Både lördagen och igår var helt fantastiska! Vädret har varit jätte bra, jag och mamma plockade blåbär och gjorde blåbärspaj, vi la ut fiskenät som vi lyckades få två stora aborrar på (pappa rökte de igår och det var skitgott!!), vi har grillat och spelat både kort och yatzy i överflöd :) Hade helt enkelt en riktigt slapp familjehelg i solen..

Idag har jag åkt en hel del trampmoppe över byn, nu ska jag snart göra mig klar för att åka till stan och ta en promenad med Anna H, kanske hinner med en fika med Emelie eller Daniel också?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0