Sovplats någon?

Blev en rätt sen kväll igår, kom inte hem till skogen förrän klockan var runt tolv och då självklart tycker jag att det är ett bra tillfälle för att kolla på filmen Chocolat :P Kan ju säga att jag är sjukt trött nu och har egentligen massor att göra när det enda jag vill göra är att krypa ner under täcket igen och sova lite till! Meen, jag måste verkligen hinna städa rummet idag, det ser förjävligt ut..

Jobbar eftermiddag idag igen och slutar klockan 22, sen börjar jag 07 imorgon igen så det känns rätt ovärt att åka hem efter jobbet ikväll. Kanske kan kvarta på en soffa? Hm, kanske ska utnyttja gästrummet hos syrran som Mats har tjatat om sen jag flyttade från stan :) Jaja det visar sig! Imorgon är det i alla fall kalas med tjejerna, sen är det 50-års fest för mamsen i G-dalen på lördag så det lär ju tyvärr inte bli en alltför lugn helg :P Tur att jag har haft besök av alkoholtomten och har ett fint lager inför vintern!

Nej, om jag nu skulle ta tag i det där med städningen.. Ska bara nana liite till :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0