Sova, äta, träna, jobba..

Nu sitter jag här på mitt kontor och väntar på att klockan ska bli tre så att jag kan börja mitt receptionspass.. Blev klar fortare på gymmet än vad jag planerat men det går fort att träna när man är själv. Körde rygg idag och kommer förmodligen ha lilla träningsvärken imorgon. Men men, det är ju det man tränar för :)

Har nog inte sagt det men imorgon ska jag till Eskilstuna på regionsmöte med Best Western. Egentligen är det Ulla som brukar åka på sånna saker men nu är hon bortrest så då ligger det på mitt bord! Klagar verkligen inte på det, precis som jag skrivit förut så är det bästa med mitt jobb att jag får möjlighet att göra sånna här små utflykter. Det värsta är dock att tågetgår redan 06.05 imorgon bitti :P Har inte hämtat ut min biljett än men det borde man väl kunna göra imorgonbitti? När öppnat väntsalen egentligen? Hm, kanske borde försöka fixa den där biljetten idag i alla fall..

Nej, nu ska jag lägga huvudet på skrivbordet och ta en powernap innan det är dags att byta av Kerstin!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0