Släktforskning

Steg ett av mitt bamseprojekt genomförd, nu finns det väl åtminstone två steg kvar tills mission accomplished! Får bli på torsdag för då är jag ledig :)

Kollade på en brittisk serie som heter "Who do you think you are?" med papsen som handlar om släktforskning. Det är kända brittiska tv-profiler som ska ta reda på om deras ursprung och dagens avsnitt var skitspännande, värsta thrillern! Ok, är det första avsnittet jag sett så jag vet ju inte så mycket om de andra avsnitten men det var sjukt intressant. Skulle också vilja släktforska men tyvärr tror jag inte att det finns så mycket spännande att säga om min familj.. Farmors släkt kommer från Belgien så där finns det nog i alla fall inte så mycket att gå på. Hm, kanske skulle ta tag i det där nån gång..

Nej, nu blir det sova, klockan ringer vid sex imorgon igen :P


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0