Sala-mässan

Usch, är sjukt trött.. Var ju på mässa hela dagen igår i Sala och vi stod upp och var sådär fruktansvärt övertrevliga nästintill hela dagen :P Vi åkte från hotellet vid nio igår morse och kom tillbaka till Ludvika vid halv sju på kvällen. Var ju iochförsig en riktigt rolig dag, jag och Sara kan ha rätt så roligt tillsammans :) Roligast på hela dagen var när Sara skulle ta kort på mig och montern och vänder digitalkameran åt fel håll så jag ser henne i bildskärmen bak, stirrandes in i kameran och så säger hon "Jag ser ingenting, hur tar man kort med den här?" !! Skrattade så jag höll på att dö! Då had ejag ändå varit förutseende och slagit på kameran åt henne :P

Direkt när vi kommit tillbaka till stan tog jag bilen ut till Västansjö, syster, Edwin och Mats. Där bjöds det på älgfilé med potatisgratäng och så bastubad på det :) Jag som skulle haft en helvit helg nu när jag ändå jobbar unnade mig några cider, så så blev det med den vita helgen! Hade verkligen en jätte go kväll, somnade som ett barn sen i deras gästrum!


Vi käkade langos till lunch, sen knallade vi runt lite på marknaden som var.

Två brudar in action :)

Åkte förbi Norså och fotograderade innan jag åkte hem till älsklingen :)

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att det ska komma ner lite folk till frukosten men än så länge är det folktomt i lobbyn. Någon som kommer och tar en kopp kaffe sen?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0