Rise and shine!

Fan, det är helt sjukt vad tidigt man måste gå upp ibland! Klockan ringde vid fem och jag var helt säker på att jag hade försovit mig :P Stress och panik in i badrummet, på med klockan och insåg att jag inte alls hade försovit mig! Kröp ner i sängen igen och snoozade till halv sex :) Så nu sitter jag på sängkanten, påklädd, färdigpackad och redo att ge mig iväg mot staden igen!

Efter jobbet blir det förhoppningsvis Borlänge, fick ju lönen idag och måste köpa ett par nya jeans då mina Killah har spruckit i grenen :P Jaja, så går det när man gymnastiserar med jeans på sig..

Hoppas ni får en jätte bra dag! Ser ju nästan ut som att det kan bli fint väder också!


God morgon!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0