Ny jobbvecka!

Gud så skönt det var att sova tills jag vaknade av egen maskin, är faktiskt inte superofta det händer :P Blev inga inlägg igår då jag åkte ut till Gravendal så fort jag hade vaknat och hade en riktigt slapp söndag. Sov middag ute på gräsmattan med täcke och grejer, var nog sista gången den här sommaren jag sov utomhus.. Kan inte fatta att det snart är september, det är ju höst snart!! Usch, längtar inte det minsta..

Kalaset i lördags var i alla fall skitroligt!! Har inte kalaset med Matilda på alldeles för länge så det var verkligen på tiden! Vi åt jätte god mat, efterrätt i massor, spelade spel och skrattade så mycket så nu är livet förlängt med några år :) Slänger upp lite bilder så får ni se (bilder som jag tagit med min nya kamera :) )!!


Födelsedagsbarnet!

Rasmus och Anna :)

Presentöppning!

Toalettkön eller hur var det?

Syster Kajsa med pojkvän Tomas hade satt ihop ett bildspel med bilder från oss alla vänner!

:)



Fler bilder finns på FB, nu ska jag äta frukost :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0