Låånga dagar..

Klockan ringde 06.00 imorse och det är ju i alla fall två timmar kvar tills jag kan gå och lägga mig! Suck.. Dagarna blir så långa nu när jag pendlar, gäller att hålla igång hela tiden så jag inte somnar för då blir det helt omöjligt att sova på natten! Därför drog jag igång ett bamseprojekt nu när jag kom hem från Ludvika. Kan inte riktigt avslöja vad det innebär förrän på onsdag och jag önskar att jag kunde visa före/efter-bilder men det vore inte riktigt snällt. Jaja, jag tar bilderna så får vi se om djävulshorna hunnit växa ut tills onsdag :P

Har haft en riktigt bra dag på jobbet idag, har försökt göra iordning mitt kontor så det blir lite hemtrevligare och så har jag och Big Mama gått igenom en massa grejer efter semestern. Fick veta att jag ska ut och åka nästa tisdag och sen kanske även åka på mässa nästa lördag :) Tycker det är skit roligt att få komma ut från hotellet och göra lite annat skoj istället! Jag och Sara skrattade idag åt när vi var på golftävlingen i Borlänge i våras och höll på att välta golfbilen vi körde runt i! Får se hur det blir men kommer jag iväg på mässan så är det Sara som åker med, måste bara byta bort en del jobb-pass först!


Golfande herrar och en glad Magnus från BW

Sara bakom vårt snacksbord och med munnen full av nötter :)

Banderollen var självklart med!

Var även på gymmet idag för första gången på ungefär 2 månader skulle jag tro så får se imorgon hur bra jag kommer må.. Var ju tyvärr inte smart och tog det lugnt sådär i början utan körde på rätt hårt med både ben och rygg :P Bokade dessutom in ett magpass med Daniel imorgon. Jaja, träningsvärk är en riktigt skönt smärta, då vet man att man gjort rätt :) Och det är verkligen skönt att ha kommit igång igen! Ja jag vet, jag har bara tränat en gång nu men det kändes bra att vara tillbaka på gymmet!

Nu måste jag dra igång med mitt projekt om jag ska bli klar nån gång!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0