Kullerberget nästa..

Tydligen så har jag blivit lite av ett naturfreak, för nu ska jag visst gå med bror, Petra och Tomas upp på Kullern. Som om jag inte fick nog med natur i helgen? Jaja, kan tänka mig att det är bra för kroppen på alla de sett och vis iofs. Fast, min höft gör liite ont sen min och Annas idiot-snabba promenad igår :P

Hade tänkt åka in till stan och gå på Korpen-match ikväll, var ju riktigt längesen jag såg en match. Meen, sen kom jag på att det är kräftskiva i byn som inte får missas för allt i världen :) Dessutom borde jag hålla mig borta lite grann från den där storstan, man vet aldrig vem man kan springa på! Sen börjar jag jobba nästa tisdag så då lär jag få nog av stan rätt så snabbt.. Hm, undrar om det är dags att ta tag i det här med lägenhet? Börjar bli alldeles för bekväm hemma..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0