Jobb, Borlänge, fest och 50-årskalas

Nu har det hänt en del sen sist!

I fredags åkte jag till Borlänge direkt efter jobbet och tänkte att jag lite snabbt skulle kunna köpa ett par nya jeans. Hade tänkt unna mig ett par nya märkesjeans då lönen hade kommit in på kontot och mina Killah byxor som sagt hade gått sönder. Provade ungefär 20 par jeans innan jag gav upp i märkesletandet, gjorde en drive på GinaTricot och hittade två par skitsnygga jeans som både kostade ungefär lika mycket som ett par märkesjeans :P Verkar som att det dessutom håller formen bättre än de jeans jag har sen förut dessutom!

Åkte direkt hem till Karin efter Borlänge där hon och jag åt middag, duschade (var och en för sig ska tilläggas) och gjorde oss iordning för fest! Hennes storebror Pär kom och höll och sällskap och sen hade vi en tremannaförfest :) Var skit trevligt och Anna H och Jennie med Selda kom förbi ett litet tag också. Senare åkte vi vidare till Piren och gick därifrån till Trägårn, vilket förstörde nästan hela kvällen! Fy i helvette vad trött man kan bli på det där stället. Jag tror inte vi var där mer än 30 minuter innan vi ringde efter skjuts hem :P

Igår tog jag mig ut till Fredriksberg så fort jag blivit körbar och slängde mig på sängen för 1,5 timmes power-nap. Blev nämligen inte så mycket sova av i fredags natt då jag höll ABA sällskap i Lobbyn hela natten.. Gick upp igen vid fyra och hjälpte pappa med en catering. Därefter slängde vi oss i bilen och åkte ut till Gravendal, sommarstugan och mammas 50-års kalas :) Hade en jätte rolig kväll men både jag, syrran och Edwin la oss rätt tidigt lagomt döda alla tre :P

Idag har jag bara tagit det väldigt lugnt vid sommarstugan, har sovit middag och spelat spel mest hela dagen :) Nu är jag hemma igen och ska nog kolla på Chocolat för andra gången den här veckan, är ju sjukt bra! Hm, undrar vad som hände med Happy Feet som jag skulle se..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0