I väntan på något vettigt..

Väntar på att familjen ska komma hem så vi kan åka till sommarstugan och släppa hunden i skogen, men då det som vanligt tar lite tid sysselsätter jag mig genom onödiga saker som nedan..

Mobil:

SonyEricsson W580i

Bakgrund:

Bild tagen på Tofta Strand på Gôttland

Ringsignal: Snow Patrol - Take back the city


Meddelandesignal: Meddelande signal 1 (hade en signal där en tysk rapade och grejer men den var lite väl mycket)


Bild nr 1 i fotoalbumet:

KG's gigantiska ödla!

Senast tagna bilden i fotoalbumet:

Dokumenterade när 3 fullvuxna karlar försökte få ur en motor ur bussen (såg väldigt roligt ut vid tillfället).

Bild nr 10 i fotoalbumet:

Fotograferade det första av vad de här bären nu heter som jag hittade iår!

Bild nr 20 i fotoalbumet:

Gravendal

Senaste sms:et i inkorgen:
Från Anna "Detsamma detsamma :) du kan väl ringa och väcka mig imorgon vid halv tio."

Första sms:et i inkorgen:
"Hej snygging! Hoppas du lever och har det bra! God natt, sov underbart gott och dröm underbara drömmar! Kramar"

Sms nr 20 i inkorgen:
Från Anna H angående lördagens festligheter "Ok. Nej jag kom igår kväll :) jag kommer också på lördag :) japp, raggeblir med. :D när kommer du? Puss"


Sms nr 30 i inkorgen:
Från Jennie angående dejt i veckan "Heej, jo det är bara bra,sj då? Ja, men absolut det tycker jag :) jag slutar klockan fyra,så efter det kanske?! Kan väl höras imorrn kanske o bestämma en tid eller så! Kramkram"

Senast skickade sms:

Alldeles nyss skickade jag en kontakt till en vän.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0