Gôttlands-bilder!

Blev inget kalas igår, åkte hem istället och fick mig lite välbehövd sömn! Kom fram till att det har nog blivit rätt så mycket alkohol i sommar och det är ju födelsedagskalas på lördag så nu gäller det att prioritera :) Väcktes imorse av pappsen, frukosten stod på bordet och då var jag verkligen glad över att vara hemma, istället för att sova i nån annans säng/soffa och inte kunna köra bil än på ett par timmar.. Missar tyvärr frukost/lunch-dejten med Jennie men det kommer ju fler tillfällen :)

Har tagit mig tid att ladda upp de bilder jag hade på mobilen från Gôttland så har jag ju bjussat på några bilder i alla fall! Skulle ha fått bilder från Elina men nu när jag har nyaste versionen av msn verkar det inte som att den versionen stödjer funktionen delade mappar, vilket suger! Jaja, här har ni lite bilder:


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0