Final call..

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, alarmet går fem imorgonbitti och jag måste gå upp senast halv sex om jag ska hinna till jobbet i tid :P Fan, nu längtar jag tills jag kan flytta in till stan igen!

Har i alla fall haft en väldigt bra kväll hemma. Kollade på halva Sagan om ringen (första filmen) och sen lagade jag mat för vi har nämligen haft en knytis hemma med pappa och mamma, bror, Petra, Fabror Micke och en tysk vän till oss alla som heter Lose. Gjorde en variant på pastan vi åt hos Jennie i onsdags som gick hem hos alla tror jag :) Efter maten spelade vi lite poker och sen blev det yatzy. Kan tyvärr utesluta det där talesättet "Otur i spel, tur i kärlek"..

Imorgon blir det full rulle på jobbet och sen ska jag prova ett pass på Måbättre som heter Medelgympa. Får se vad det är för nåt, måste börja jobba med min kondition och det skulle vara mkt studs och så :)

Nej, alldeles för sent! Gonatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Faster

Vart ska du flytta? Ska du dra med alla grejor igen?

Själv flyttar jag till (faktiskt) Sara gamla sunk lägenhet på 19 m2 nu 1/9. Fast den ska visst vara ganska nyrustad. Så nu blir det enklare för Micke att ta x-skift på Piren oxå. Samt att vi kan skrota Mitsun, där det mesta börjar hänga, och låta-mycket.

Kram faster

2009-08-31 @ 17:41:57

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0