Datahaveri

Alltså, jag tror inte det är meningen att jag ska ha tekniska prylar för de går då fan bara sönder! Igår vägrade min dator samarbeta efter att jag hade programerat ett anti-virusprogram så jag fick lov att ställa om hela datorn! Trodde jag skulle bli av med bilder och alltihopa men när systemåterställningen var klar och allt fanns kvar drog jag en lättnadens suck :) Ja så nu funkar datorn i alla fall igen men nu måste jag nog ta tag i det här och köpa mig ett anti-virusprogram.. Suck, allting ska kosta heela tiden!!

Igår var en rätt så lugn dag, hjälpte papsen lite på Vandrarhemmet och sen blev det sopstationen med bror. På eftermiddagen åkte jag in till stan för att hämta mamma och hann med både Korpen-match och panini med massa folk :) En riktigt skön ledig dag med andra ord! Var dock min enda lediga dag den här veckan så jag borde nog ha laddat batterierna lite bättre. Är trött som ett as för jämnan numer..

Snart blir det smörgåstårta med mina tyska "bonusföräldrar" innan jag måste åka gamla hederliga buss46 in till stan och jobbet :P Hoppas ni får en bra kväll, kommer garanterat ett inlägg från hotellet sen också :)

Nu dusch, borsta tänderna och göra mig jobbklar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0