BW-möte och simhallsäventyr

Rumpnisse vad trött jag är! Har precis kommit hem från stan efter en otroligt bra kväll med två fina brudar, god mat och en lagomt seriös film :) Vi tar det från början..

Tåget gick som planerat 06.05 igår morse mot Västerås. Sov hela vägen och fick försöka blinka igång linserna fortfarande när jag klev ur tåget. Hade lite väntetid så jag köpte den obligatoriska varma o'boyen och en kanelbulle från Pressbyrån (vet inte varför men jag köper alltid ovanstående när jag åker eller ska åka tåg, allra helst från Pressbyrån) innan tåget till Eskilstuna gick. Kors i taket jag hittade fram till hotellet i Eskilstuna på en gång också :)

Best Western Plaza Hotel i Eskilstuna är verkligen skit fint! Var inte in i rummen tyvärr men det jag såg av lobbyn, restaurangen, frukosten och konferenslokalerna så såg det jätte fint ut! Ska definitivt åka dit på minisemester nån gång, har nog faktiskt aldrig varit i den staden tidigare vad jag kan komma på..

Mötet som jag var på gick jätte bra, fick träffa lite folk från huvudkontoret i Sthlm som jag haft kontakt med men inte träffat tidigare så nu fick rösterna ansikten också :) Totalt tog väl mötet ungefär 2,5-3 timmar och sen var det bara att sätta sig på tåget hem igen.. Kom hem strax efter fyra och då var det bara att slänga sig i bilen och åka på kräftskiva hos bror. Blev dock en tidig kväll för min del för jag var astrött och somnade redan vid tio :P

Idag har det varit fullt upp på jobbet, har simmat med syrran och sedan som sagt haft en riktig myskväll med Jennie och Ida :) Vi gjorde en enormt god pastarätt, slänger upp receptet och lite bilder imorgon! Nu måste jag dock sova, Kaliber ligger i fotänden av sängen och snarkar, är värsta sömnmedlet!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0