Åsksmällar och hundvakt

Herrejistanes vilket jävla oväder det var inatt! Vaknade halv sex av att åskan small så högt att fönstrena i hela huset skakade! Satte mig rakt upp i sängen och innan jag fattade vad fan som hände hade ju pulsen hunnit upp i 300. Lät ungefär som att två lastbilar krockade precis utanför fönstret i ungefär 200km/h tio gånger om :P Är själv hemma då resten av famljen är på kortsemester neråt Danmark, så jag fick ropa in Kaliber i mitt rum och ha honom sovandes i sängen för jag blev så jävla nervös! Och jag älskar ändå åska, så det var ju inget dåligt oväder!

Idag blir iallafall lugt, har tvättat, ätit frukost och promenerat hunden.
I eftermiddag blir det fika med tjejerna i stan :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0